ORENTASI FORM1

Assalamualaikum semua! Tetiba ja rasa free pulak nak tulis blog ni (assignment tak siap lagi)..
Hari ni nk post sket pasal orentasi ni.. Biasa la kita, walaupun dah digelar EX Student,, masih still boleh berbakti untuk sekolah...Lagipon aku suka kerja yg aku buat ni.. Tak banyak stress nya (bukan aku yg banyak berfikir)..
Best sebenarnya handle orentasi ni.. Boleh berkenalan dengan budak2 baru nk melangkah ke alam sekolah menengah.. Boleh tengok ragam diorang ni macam mana.. Ada yg homesick la, nak balik la,senang macam2 la ragam diorang ni (nasib aku tak macam ni dulu)..
Thanks jugak la buat Abg Eqwan KPRS 2011 sebab ajak aku join orentasi ni sekali.. Seronok dapat buat kerja yg aku buat dulu.. hehe.. Mengimbau kenangan dulu2.. Tapi yg tak bestnya, orentasi tahun ni lain dengan tahun sebelomnya.. Budak2 ni kena masok belajar dulu pada waktu pagi.. Program orentasi akan start pada waktu petang dan malam ja.. Serius tak seronok giler cara ni..
abg eqwan handle program(KPRS 2011)


apabila alumni beraksi di atas pentas.. hehe..

kesian budak2 pakai baju sekolah masa program berlangsung.. sabar yer adik..





raja kasi hadiah dekat pemenang..

abg meon n abg mich yg turut membantu menjayakan program orentasi ni walaupun satu hari ja.. tak lupa juga buat saudara caer.. hehe..


abg meon bertungkus lumus siapkan persiapan ni..

ceramah motivasi yg disampaikan oleh abg Eqwan.. Terbaik!!





bersama ahli PRS KUPSIS
"Walau kemana pun kami belajar, walau dimana pon kami berada, KUPSIS tetap berada di hati"


Comments

Popular posts from this blog

Tuiiisyeeennn!!

merapu!!

Starting!!!